2015-03-02

Härlig träningsvärk

Gick upp kl 7.30 idag och fixade lunchlåda till mannen. Sedan har jag Facetimeat med hela älskade familjen (brorsan, syrran och Leon var på besök hos päronen). Jag har också börjat plugga till CPJE. Dagen har varit bra hittills förutom det faktum att jag nästan snyftar av smärta varje gång jag ska sitta ner, stå upp, plocka upp något från golvet, skratta, hosta... OMG. Ben- och core-övningarna igår var effektiva. Men mest beror det nog på att vi inte gymmat i flera månader, så kroppen är nog lite chockad, haha...

Har vägt mig idag och tagit några bilder på mig själv i underkläder (kul att ha lite före-bilder). Målet är att gå ner till min vikt och form som jag hade innan bröllopet, och sedan även behålla den formen och den hälsosamma livsstilen. Då var jag varken jättesmal eller superfit, men stark, uthållig och pigg. Vi käkade hälsosamt och normalt men ibland slank det ner en burgare eller dessert, vilket vi tycker är helt ok. Vi båda älskar all slags mat för mycket för att kunna må bra av att vara extremt hårda med kosten.

Har lång väg att gå, men det ska gå! Anthony är världens underbaraste och har lovat att äta hälsosamt med mig och pusha mig att träna. Det är lättare när man är två. Häng på! 

Nu ska jag plugga lite till innan jag tar mig ut för en cykeltur! Så roligt! 

No comments: