2015-03-08

Sliten

Hej alla godingar, 
Önskar jag kunde säga att jag haft en skön helg, men det har varit tröttsamt. Jobbade i lördags och det var stressigt eftersom jag jobbade med en pharmacist som är en god vän men inte särskilt hjälpsam när man jobbar med henne. Var helt mör efter lördagen. Hjälpte så klart inte att vi var ute och svirade torsdag och fredag kväll. På torsdagen var vi på pubrunda med A's kollegor och det var sjukt kul. Har träffat de flesta av hand kollegor innan och de är alltid så trevliga och roliga. En av dem är gay och påminner mig om min käre Jocke. Det blev 2 barer och pizza på det! 

På fredagen var det en chill kväll med A's gamla roomie Divesh, det blev middag på en ny restaurang South, där de har typiskt rätter från amerikanska södern. Det var gott men inget speciellt. Sedan drack vi kaffe (gamlingar!) och tog oss en öl på ett nytt ställe som heter Karma Brew. Väldigt nice atmosfär. 

Idag var vi duktiga och var på gymmet och körde mage, ben och cardio på crosstrainern. Har inte gått ner i vikt på typ 2 veckor och jag är inte så tålmodig av mig. Men min älskling har sånt tålamod med mig och peppar mig att träna mer. Det blir nog bra till slut... 

Som ni hör har jag inte pluggat mycket på sistone. Och denna vecka jobbar jag 5 dagar så blir nog inte mycket heller. Men har bokat den där PassNaplexNow-kursen jag skrev om och till och med bokat flygbiljetter och hotell i LA. Känns surt att spendera pengar på en kurs i stället för en mysig resa med min älskling. Men måste fanimej klara dem här proven. April blir intensivplugg och sedan 5-dagarkursen och sedan är jag redo att göra om proven! 

Lockigt hår och svarta kläder är min grej

Tim, Aaron (Daves partner), Jasmine, Ian (Jasmines man), Dave, en glad tjockis och en crazy pizza med bara kött typ 

The Fat Rabbit med mysig uteplats

A och D käkar friterad kyckling, shrimp poboy och gumbo på South! 

Mysigt ställe med snygga ölglas: Karma Brew 

Gym, gym, gym... 

No comments: