2009-02-24

Ansiktsbokens förbannelse

Har fått samma vänförfrågan 3 gånger från en okänd på Fejjan. Jag har ignorerat det 3 gånger och idag beslöt jag mig för att ta reda på vem människan är.

Naffe Today at 10:08am
känner jag dig?
Jessica Nilsson Today at 11:06am
berzan a klassen

Med dessa 3 ord menade hon att vi har gått i samma högstadieskola, hon gick i a-klassen och jag i h-klassen. Vi har aldrig träffats privat, vi har aldrig pratats, jag har när jag tänker efter, aldrig sett henne... Ändå försöker hon bli vän med mig. 3 gånger. Riktigt skumt. Om det är någon som vet vem detta är och vet något om min relation till henne, säg gärna till. Skumt.
Försten till 300 vänner vinner!

3 comments:

Anonymous said...

Ni är körvsvägerskor!

Naffe said...

Du vet ingenting!!!
:p

Anonymous said...

Hon gick i min mellanstadieklass! Väldigt snäll, så uppför dig! ;P