2009-02-04

Isolering

Om ni undrar varför jag inte har uppdaterat på länge så är det helt enkelt för att jag inte har lust. Jag har inte lust till mycket just nu. Har varit ganska osugen på det mesta. Ligger mest i min soffa och kollar på någon nynerladdad film eller sitter framför datorn och löser mina farmakoterapi-fall. Orkar inte ta tag i utbytessökandet, stipendiesökandet eller sommarjobbsökandet. Känns bara som om jag ändå inte kommer att få något ändå. Snacka om att ge upp innan man ens försökt. Men lugn bara, jag kommer igång så småningom. Jag skyller på kylan, mörkret och FRAMFÖR ALLT den hemska halkan som får mig att bli denna sega, asociala och ineffektiva människa!

P.s har fått klagomål angående typsnittet.Testar detta.


Från spontanutgången i fredags.Var tvungen att leda cykeln hem senare...

No comments: