2009-02-14

Moodyson förstörde min födelsedag!

Ett stort tack alla nära och kära, bekanta och obekanta som firade mig på min dag igår! Hur jag firades? Det började på seminariet på morgonen med en powerpoint med bilder på en dreglande Naffe med dubbelhaka sovandes sött på föreläsningar, som visades för hela klassen. Smått pinsamt, men otroligt gulligt att de ansträngt sig och att handledaren spelade med. Detta följdes upp med underbara vänner som dök upp med tårta och skönsång på lunchen och lunchrummet sjöng med. Tack kära vänner! Cyklade som en galning med trasig cykel till centrum för att få en överraskning av R. Eftermiddagsbio! Otroligt mysigt, men helt helt fel film för en födelsedag. Mammut är en av de mest deprimerande filmer jag sett och påminde mig om diverse obehagliga händelser i mitt liv. Men skådespelarinsatserna var suveräna och handlingen gripande. Dagen avslutades med italienska delikatesser och gott vin på Il forno a legna. Tack älskling!

Bara 22 år men tyngdlagen blir alltmer tydlig. Har
upptäckt att jag att jag inte längre kan supa (2 drinkar) och komma hem på morgonkvisten, inte tvätta bort sminket, äta skräpmat varje dag, strunta i träningen och ändå vara störst, vackrast och bäst! Konstigt. Nu: tentaplugg! Om jag har tid i helgen måste jag bara berätta om en sjukt rolig händelse som har med min galla och min blogg att göra... To be continued.

Hoppas ni får en fin alla hjärtans dag! ...Äsch, det är ändå bara en kommersiell högtid.


Ser ni likheten? (Bild från Wild wild west-festen 2006)

No comments: