2009-02-25

Bye bye Beach 2009

Den här veckan har jag börjat en ny kurs, varit på 2 pass på Stallet, varit på Pharmada-utbildning, förnyat mitt pass hos polisen, skickat in hundra stipendieansökan, slängt min gamla skrivbordsstol, hämtat B:s post, sett 3 avsnitt av Heroes och ätit 3 semlor. Och vad är det för dag idag? Onsdag! Allt detta på 3 dagar! Är mest stolt över de 3 semlorna... Fortsätter jag i detta tempo kommer jag att smälta in finfint bland tjockisarna i USA. Fast jag ska ju till California, där boobjobs, blekta tänder och stenhårda abs är idealet. Fan.

I morgon bär det av till västkusten! Det ska bli så mysigt! Jag ska vara en söt, leende, helylles svärmorsdröm hela helgen!
... Hörde jag någon skratta hånfullt?



Mamma, jag vill bli som dem när jag blir stor!

3 comments:

Anonymous said...

Heja Naffe!

Anonymous said...

HAHAHA!!!

Naffe said...

Tack Marie!
Det är tur att oppa är ärlig iaf. ;)