2009-03-01

Helt lost

Har njutit av en långweekend på västkusten med mycket god mat och alkohol, mycket gott sällskap, mycket boule och mycket kortspel.
Därför vill ni ha med mig på spelkvällar: Jag måste ha den värsta otur i spel man kan ha. Jag vinner aldrig i några spel, däremot åker jag oftast först ut eller kommer på sista plats... Men vad säger man? Otur i spel, tur i...?
Därför vill ni INTE ha med mig på spelkvällar: Jag är en olidligt dålig förlorare. Helt seriöst. Man kan se iskallt hat, ibland mord
i mina ögon och små horn som växer ut på min panna när jag förlorar. Vilket jag gör nästan hela tiden... Ibland blir jag så märkbart sur att det blir dålig stämning. Det är ganska pinsamt för en 22-åring. Note to self: sluta lipa för ett fjantigt spel.

Helgens citat:

Framför 52'' tvn, Borås, lördag
M: Äckligt bajs!
(kommentar till något bidrag i Melodifestivalen)


Pressbyrån, Stockholms central, kl 19.40 (efter 6 timmars bussfärd)
R: Jag skulle vilja ha en kokt wienerbröd!
(syftar på kokt wienerkorv)

Nu är jag dock helt lost. Känner mig ganska efter i det mesta. Ska ha gruppmöte imorgon bitti, ska lämna in ett kvällskursarbete på fredag, ska tvätta, ska... Sova?

3 comments:

Anonymous said...

Nu ska du sluta ljuga! Du vinner typ alltid i buzz!

Anonymous said...

Skönt att ha dig tillbaka i Uppsala!

Naffe said...

O: Buzz räknas inte! Ok då, undantaget som bekräftar regeln...

M: Skönt att vara tillbaks! :)