2009-11-04

2 midterms i morgon

Jag kan inte plugga mer. Har inte pluggat så bra idag. Får dessutom lite hybris för att kurserna är så lätta. Men denna gång började jag i alla fall plugga en vecka innan till mina 3 midterms, det är ju 7 dagar mer plugg än förra gången.

Har så mycket att fundera över. Vet fortfarande inte vad jag ska göra med allt. Får se. Allt löser sig till slut. Är fortfarande en sådan ångest över mormor, men har inte hört något nytt. Tack mina vänner för att ni har visat att ni ställer upp för mig, även ni som är långt borta. Allt blir så mycket lättare när man ser "kram" på datorskärmen. Tack!

Funderar på att lösenordsskydda bloggen eller skriva mindre om privata saker. Vet inte om jag är så bekväm med att vem som helst kan följa mitt liv. Men jag vet inte. Jag bryr mig egentligen inte. Har ju inget att skämmas över. Inte enligt mig i alla fall. Vem bryr sig om det finns dem som tycker att jag är ytlig som bara slösar pengar på fester och shopping? Jag vet ju att jag inte är den personen. Vad tycker ni?


Sorglösa dagar... San Francisco, 2009

No comments: