2009-11-23

Vänner

För att slappna av innan midtermen satt jag och kollade igenom alla 349 "Photos of me" på Fejjan. Jag förundrades än en gång över hur lycklig jag är som har privilegiet att resa över hela världen och njuta av livets goda. Och jag blev alldeles rörd över vilka fina vänner jag har och vilka underbara minnen jag har med er alla. Jag fick dessutom en klump i magen över att ni är så långt borta och att det kommer att dröja så länge tills jag får se er igen... Tänk om ni glömmer bort mig?! Tänk om ni inte tycker om mig längre när jag kommer hem?! Förstår ni vad ni betyder för mig?!

Vänskap är som en blomma, man måste sköta om den för att få den att blomstra. Och nu kan jag inte gödsla, vattna och ta hand om mina blommor på ett år...

Säg att ni väntar på mig!


Ni som inte är med på bilderna, jag älskar er men jag är så trött att jag ser i kors och jag har inte många gamla bilder på denna dator, så därför är ni inte med! Klicka för större bild!

3 comments:

Anonymous said...

Sov Gott Lilla Naffe..natti natt...söttisöttt..zzzzzz...btw jag och J har börjat dansa lindy hop...paraktivitet:). Miss u sötis/Chi T

Naffe said...

Visste väl att jag missat någon viktig! Den bästa storasyrran jag har! Lindy hop låter perfekt för er! haha! Miss u tooo! Kram på dig och hälsa mannen

Anonymous said...

"Jag behöver inte synas....Jag vet att jag finns." hihihi..hihihi...hihihi. Lycka till idag sötis. Mannen hälsar ju självklart tillbaks.kramis kramis