2009-11-24

Done done and done!

Blev just klar med 2 homework och 1 midterm. Jäklar, vad det tog tid. I slutet höll jag på att trycka i mig kakor, skuttade runt i rummet och petade in tändstickor för att hålla upp ögonlocken. Men nu är jag klar. Jag vet inte om jag ska packa nu eller imorgon bitti, vi åker runt lunchtid... Kanske lika bra att packa nu...

Nu kan jag njuta av ledigheten i lugn och ro (not!). Har 2 midterms nästa vecka, varav en på måndag. Så får ta med mig lite böcker så jag kan studera i LOS ANGELES och SAN DIEGO! Japp, ska dit med 3 tjejer för att fira Thanksgiving och det kommer att bli så roligt! Ska försöka uppdatera bloggen så ofta jag kan!

Happy Thanksgiving everybody!


LA


SD


Packar i min nyinköpta Lacoste sportbag. Ja, den är äkta (original pris $130, köpte den för $40).

No comments: