2009-11-21

DD

... står för designated driver. Ikväll drack jag ingenting (på grund av min mage) och var gängets förare. Alltid kul att vara nykter bland fulla människor. Men förlorar nästan tilltron till mänskligheten. Men jag hade faktiskt riktigt trevligt! Det blev inte strippklubb utan vi gick till en klubb som hetter Tre som låg lite utanför stan. Riktigt snygg klubb, kändes som om man var i en film. Snygga människor också. Trots att jag var nykter. Och jag kände mig snygg för en gångs skull. Trots att jag var nykter. Elin Kling-varning: Hade killerboots, transparent blus, paljettväst och svarta nytvättade (=asstighta) jeans. Åh, bootsen är så bekväma! Har inte ett dugg ont i fötterna trots all dans. Och jag hade en riktigt snygg frisyr. Lite rockabilly. Som ni märker försöker jag detaljerat beskriva mig själv eftersom jag inte har någon bra bild. Anyways. Skippade efterfesten för att skona min mage lite. Nu ska jag få mig lite sömn innan en lång pluggdag i morgon. Har lite panik nu faktiskt.

No comments: