2009-11-06

Svinis?

Idag vaknade jag med ont i halsen och täppt näsa. Precis när alla midterms är över och min kropp får vila, så passar den även på att bli sjuk. Eller jag vet inte om jag är det, återstår att se imorgon. Jobbet gick bra, fick träna på att svara i telefon. "Welcome to Walgreens Pharmacy, how may I help you?" Åkte sedan till Marshalls och köpte mysgrejer. Mystofflor, mys velourset (som var för stort!), myspyjamas, en stadig pyjamas från Ralph Lauren och en Liz Clairborn-plånka. Jag är mycket nöjd.

Nu är klockan 11pm och jag ska sova. God natt USA, god morgon Sverige!'


Osminkad, bajstrött, sleten och sjuk. Gillar min pyjamas dock!

2 comments:

Marie said...

Ny pj är lyx;)

Jag har tagit svinssprutan, kanske nåt att göra?

Naffe said...

Visst är det! :)
Jag vill också! Men det är jätteförsenat här, fel på produktionen och allt möjligt.