2009-11-03

LovEvolution 2009

Kommer ni ihåg vad jag skrev 10/4?

"Jag är sååå lyrisk! Det var helt hysteriskt roligt! HELLA SICK! Vi var 10 personer som körde till Frisco, festsugna och hormonstinna! Lämnade Sac runt 11 men satt fast i trafiken och hade parkerinsproblem, så inte förrän kl 16 var vi på festivalområdet. Innan vi gick in så hällde vi i oss 2 flaskor mousserande rosé på uppmaning av polisen som stod utanför... "Such a waste", retades han när vi tänkte slänga flaskorna. Haha. Vi såg heta, halvnakna ungdomar överallt och jag och Spanjorskan fick prestationsångest. Vi kände oss gamla, tråkiga och påklädda. Lite (mycket) smink, lite striptease och lite sjalar som användes på fantasifulla sätt fick rätta till problemet. Det var typ 17 grader i Frisco, så det var lite kallt om magen, haha. Men helt otroligt vad roligt vi hade! Det var flak på hela festivalområdet som spelade house, trance och electronic så vi dansade från flak till flak, pussades och kramades med alla och dansade tills fötterna blödde. Alla var så otroligt trevliga (fulla), öppna (höga) och utklädda till något galet! Tyvärr var min kamera död, så bilderna kommer senare när jag fått Spanjorskans och Tyskens. Vilket var i och för sig bra för mig, första gången jag får njuta utan att känna mig som fotograf! Kvällen slutade tidigt eftersom LoveFesten slutade klockan 20. Vi gick till en diner, lärde känna lite folk som vi hängde på till en klubb som skulle vara galen. Men eftersom vi då var stelfrusna, nyktra och panka ville vi inte betala $40-50 för att komma in så vi körde under djupa samtal om livet, hem till Sac. What a day! Bilder kommer sen som sagt!"

Här kommer några av de galna bilderna! Tysken tog nästan 150 bilder på 3 timmar...

Klicka på bilden för att zooma in!

No comments: