2009-11-15

OMG what a weekend!

Idag vaknade jag vid 07 för att skjutsa E till flygplatsen. Stackars min E som skulle flyga hela dagen, medan jag fick åka hem och lägga mig igen. Vaknade av att det var ovanligt mörkt i rummet. Kollade på klockan. 15.30... Fick nästan panik. Hade sovit bort hela dagen! Usch. Men så aktiva som vi var i helgen och snittade 5 timmar sömn per natt så var det ganska förståeligt. Nu väntar plugg.

Helgen har varit fantastisk med utgång på torsdag, en galen 12-timmarsturisttripp i San Francisco på fredagen, mys i Old Sacramento, hysterisk shopping (3 par skor, 2 väskor, 2 kjolar och otaliga toppar...), familjemiddag och utgång på lördagen. Det var lite stressigt i och med att E stannade netto 2,5 dagar och 3 nätter, men vi pressade in så mycket kul att jag hoppas att hon tyckte att det var värt det! Jag hade i alla fall jättekul med dig, E!

Nedan kan ni se några godbitar från helgen! Mer bilder finns här.


Utgång och ass-shaking!



San Francisco, baby!


Old Sacramento!


Ehm... Nöjda men lite panka.

No comments: