2013-12-21

Cotton Fluff!

Hallå vänner! Idag gick vi upp kl 11 och åkte och käkade brunch på Roxy. Fancy place. Vi satt ute i solen och njöt. Det var en helt perfekt morgon, 17-gradigt och sol. Lyx att kunna sitta ute och käka brunch i solen i DECEMBER! Kommer aldrig att vänja mig. 

Sedan åkte vi och köpte lampor till badrummen och målarfärg till gästbadrummet. Målade gästbadrummet i färgen Cotton Fluff, det blev så bra! Produktiv dag! På kvällen åkte vi och käkade nudelsoppa med min moster och hennes man! Mysigt att hänga lite med dem! 

Donut holes (degen från hålet i en donut) som doppas i tre såser: karamell, choklad och äppelsås!

Min färgglada brunch bestod av porkbelly, grits (typ som mannagrynsgröt), syltad lök, guacamole och ägg - låter konstigt men var riktigt gott!

Vi åkte till Lamps Plus och kollade på lampor till badrummen - hittade två som vi gillade! Ni ska få se...

Svängde förbi Home Depot och kollade på färg till badrummet - vi valde Cotton Fluff! 

Slog in alla mina paket till nära och kära, och lade dem under granen...

Kakbild från jobbet igår, en kollega hade bakat julkakor. Dekorativa men inte så goda!

Dags att måla gästbadrummet!

1 comment:

Swedens Next Top Model (Male) said...

LOL u did it again, hoppas att kollegan inte kollar in blog o ser vad du ansåg om dennes kakor. Vissa e lite känsliga med det ;)


Jag bara retas, har ett bra lussekat recept till mkt bra. Du kmr definivt gilla det skickat, det via mail.