2013-12-08

Julgranshopping!

Vilken söndag! Vaknade i natt av magkatarr... Usch! Har tid hos doktorn i januari, då ska jag minsann utreda skiten.

Anthony ordnade frukost i sängen åt mig. Inget avancerat men havregrynsgröt med banan och tranbär är alltid gott. Sedan åkte jag till jobbet och slavade mellan 10-18. Vem sade att det var lugnt på helgen?! Både lördag och söndag har jag och Denise slitit non-stop som djur. Alltid någon som ringer, kommer in till Apoteket eller kör in i drive-thru (yes vårt apotek har drive-thru!)... Vi gick på lunch sent och jobbade övertid både dagarna.Jaja, jag ska inte klaga. Denise har två små barn att ta hand om efter dagens slut, jag kan bara slänga mig på soffan...

Efter jobbet åkte vi och köpte julgran! Yay! Vi ska ha en riktig, doftande gran. Det är första gången för oss båda. Mysigt men kallt att gå runt och välja en gran. Ska visa bild sen när den är klar! Sedan blev det lite Butterfinger-glass som vi fick gratis från pizza-stället! Bra söndag! 




No comments: