2013-12-27

Juldagen

God fortsättning, mina vänner! Har haft en riktigt mysig juldag. Slavade på julafton och annan dag jul. Det är härligt att vara amerikan... Men på juldagen var vi hos Anthonys auntie Eva. Hennes hus är helt fantastiskt! Hon älskar också att juldekorera så hennes hus är ett bombnedslag med dussintal julgranar och dekorationer överallt! Fick fina julklappar från A's familj! Fick en Ralph Lauren-morgonrock, stövlar och ett superfint diamant-hänge från Anthonys mamma. Vi fick te, tekanna, dammsugare, vin, presentkort och allt möjligt från släkten! Svärmors pojkvän gav oss en middag på Napa Wine Train, det kommer att vara häftigt! Lyllos oss!

Här kommer min juldag i bilder! 

Min älskling med sin nya Kindle Paperwhite han fick av mig. Han fick även en Michael Kors-dunjacka och en Ralph Lauren Polo plånbok av mig! 

... Och jag fick dessa fina diamantörhängen (2 karat!) av min älskling!

Turturduvorna framför vår julgran!

Snacksbordet hos auntie Eva!

Auntie Eva, herself, skär upp skinkan som var Hawaii-style. 

Anthonys morfar käkar gott framför kakfatet

Med mormor och Anthonys lilla kusin Maile!

Anthonys mamma med sina systrar: Evelyn, Pattie, Eva och härliga vännen Gemma

Gänget slappar framför tvn och söta Maile öppnar paket!

Anthony öppnade ett stort paket från auntie Evelyn och hennes son Aaron.

Kusinerna (pojkarna!) med sina leksakhelikoptrar!

Massimo, en supersöt shitzu, framför en av julgranarna och leksakssoldaterna!

Fantastisk julgran med massor av leksakssoldater!

Gruppbild! Auntie Evelyn, jag, svärmor, mormor, Maile, auntie Eva, kusin Kristina, kusin Tiffany och kusin Aaron!

Pratar skit med Anthonys kusiner

Love you, babe!

1 comment:

Swedens Next Top Model (Male) said...

1. Vilket hus

2. Ni e så jävla "posha" att det e löjligt. I ain't hating though, do ya thing sistah gurl and um bro...;)

Beckham o Posh släng er i väggen :)