2013-12-01

20 papp!

Idag har vi spenderat 20 papp (ca $3000) på badrumsgrejer från Lowe's. Jag har ingen aning om att renovering kostar så mycket. Och vi har inte köpt allt ännu... Idag köpte vi duschdörrar, duschgolv, väggmaterial och en massa grejer jag knappt vet vad det är. Men vi ska köpa marmor att ha på väggarna också, det blir nog minst 10 papp till... På tisdag ska vår contractor Dave komma hit och börja jobba på gästbadrummet. Blir spännande att se våra nya badrum växa fram!

Vi var på Lowe's från kl 12-15, sedan städade jag huset, medan A städade garaget. Jag passade på att laga kycklingcurry och lax för veckans matlådor. Men ikväll käkade vi rester, duktiga som vi var. Här kommer några bilder från idag. 

Började dagen med knäckemacka med ägg och Kalles kaviar - mmm!

Göttade oss med Jamba Juice, A valde Sour Gummy (gummigodissmak) och jag valde grönsaks- och fruktsmoothie, haha.

Vår nya julstjärna i fönstret!

... och julstjärna vid köksbordet!

No comments: