2013-12-10

Ledig tisdag!

Hej vänner! Hoppas ni haft en bra start på veckan. Jag har haft en avslappnande dag idag. Jag käkade frukost och gjorde mig i ordning vid kl 9. Facetimade med Leon och syster som fyller år idag! Grattis älskade syrran! Hon fick sin present insatt på sitt konto och pappsen skämtade om att han längtade till sin födelsedag nu, haha. Sedan åkte jag till Marshalls och shoppade. Köpte två julklappar till A, en liten julklapp till svärmor och en present till A's kusin Matts och hans fru Sharlenes baby shower på lördag. Köpte även lite grejer till hemmet, ni ska få se!

Sedan kom svärmor och Dave. Dave skulle jobba med badrummet och svärmor och jag åkte och njöt av en timmes massage. Vi handlade även lite mat som svärmor ska laga i morgon. Vi är bortskämda! 

I morgon väntar jobb kl 12.30-21.00. Just do it! 





2 comments:

Lisa said...

Ojoj, vad stor han har blivit! Supersöt!! Och du är också supersöt Nuffe! ;):)

Naffe said...

Haha, tack Lisa! Du är supersöt också!