2012-03-04

BANG!

Jag har klippt lugg! Hahaha. Åh, herregud. Jag är i chock. Hade tråkigt i kväll och tänkte sätta mig och plugga till FPGE. Gick förbi spegeln och spanade in mina (icke-existerande) abs. Tänkte på hur långt och tråkigt mitt hår blivit igen. Stod och borstade håret och fick plötsligt syn på en sax som låg på byrån. Klipp, klipp. Nu har jag lugg!

Har inte haft lugg sedan jag var 9 år gammal! Herregud, jag är chockad fortfarande. Tur nog växer mitt hår som gräs, så det blir väl långt igen om några veckor. Har varit sugen på lugg länge, men kände inte för att pröjsa 500 kr för att bli missnöjd. Nu är jag väl mest ovan, men det var gratis i alla fall, haha! Det kanske inte är så proffsigt gjort heller, haha...

Vad tycker ni? Ser jag ut som en liten oskyldig asiatisk skolflicka? Ser jag ut som min syster?
Like? Dislike? Ni får vara anonyma!






No comments: