2012-03-15

It's 5 o' clock in the morning

Har lyckats ta mig till Arlanda, har checkat in och sitter nu vid min gate. Första stopp: Frankfurt. Fy fasen vad jag är rutinerad nu på flygplatserna alltså... Allt går som smort. Knack knack, ta i trä.

Äter mammas sticky rice och dricker Vitamin Water. Är ganska pigg efter att ha sovit 1 timme i natt och typ inget på tåget till Uppsala. Det var dock mysigt att catcha up med Björnie, Mo och min föredetta kursare Maria som bor hos Björn nu. Lite för mysigt kanske. Somnade kl 1.30 och gick upp 2.30 för att ta bussen...

Nu ska jag läsa min nya bok En Dag av David Nicholls.

1 comment:

Fanny said...

Oh, det är en av de bästa böckerna jag någonsin läst. SÅ FIN!! filmen som gjorts av den suger dock. suck! men boken är en underbar start på en kärlekssemester ;) Ha det underbart och njut av varje sekund <3