2012-03-13

Jobb-igt

Ursäkta att jag varit en sådan segis på sistone. Vet inte varför. Ni vet att jag kan blogga bättre än så här! Är bara så oinspirerad just nu. Och så trött. Jag är helt slut varje dag. Till exempel idag har jag bara legat framför tv:n. Har inte diskat, packat eller duschat ännu. Så trött. Ska bli skönt med 2 veckors semester. Fast ska väl försöka börja plugga till FPGEE då.

Det är mycket på jobbet nu. Det blir mycket när en farmacevt är sjuk. Men jag ska inte klaga. Mina stackars kollegor får det nog jobbigt när jag är borta på 2 veckors semester sedan. Vi är så få nu så det märks verkligen tydligt om det är en som är ledig eller sjuk. Men det är härligt att jobba med ett glatt gäng och vi har så snälla kunder som sitter och väntar. 

Nu ska jag sova.

Vet inte om "what society thinks"-bilden passar in i Sverige, men "what I really do" är verkligen klockren. Känner mig mer som IT-support än läkemedelsexpert ibland!

No comments: