2012-03-26

En hektisk helg

Ja, mina vänner, snart är jag tillbaka i Sverige igen. Tänk vad veckorna bara flyger fram när man har semester. Den här helgen har varit hektisk.

Jag åkte till  South Sac och hälsade på min moster och hennes man. Satt vi deras köksbord och pratade om allt mellan himmel och jord som jag gjort hundratals gånger när jag bodde med dem. Trots att jag alltid bor hos Anthony när jag hälsar på i Sac, känns min mosters hus fortfarande lite som "hemma". Home is where the heart is, eller vad säger man?

Helgen har sedan bestått av städning, matlagning och förberedelser inför Anthonys fest på söndagen. Ett trettiotal gäster från både hans mammas och pappas sida kom och det var riktigt trevligt. Massor med mat och gott. Här ser ni lite bilder!

Anthonys pappas sida: Auntie May, Anthonys lilla farmor,
kusin Mariane och auntie Cleo

Auntie Hermine (?), Anthonys mamma Elisabeth och auntie May

Baby Cash som fortfarande låg i hans mammas mage första gången
jag träffade honom... Och nu är han 2 år gammal!

En liten del av sällskapet!

En underbar glad bild!

Anthonys syster Jamela, kusin Nate's fru Grace och lilla Cash

En liten hundvalp!

Anthonys mamma äter tårta 
Mina stiliga roomies!

No comments: