2012-03-13

Otroligt pepp!

Efter jobbet var jag och Sofie på gymmet som sagt. Åh, vad vi var starka! Körde igenom hela kroppen som på ett bodypump-pass och vi kände oss riktigt möra nu efteråt. Har blivit ganska mycket träning på sistone för min del och det känns bra. Jag känner mig stark och fit, det är huvudsaken. Sen kan man förstås tajta till allt lite till, självkritisk som man är. Men tror min pojkvän blir nöjd i alla fall. Hehehe... Fast han är ju så svältfödd på kärlek nu att han hade funnit mig attraktiv även om jag varit ett fläskberg. Han själv har inte tränat på länge på grund av operationen. Men vissa har ju inte generna att bli tjocka. Lyllos.

Nog om det värdsliga. Nu ska jag käka pannkakor och titta på de sista avsnitten på första säsongen av Game of Thrones. Sedan ska jag diska och duscha.

Vackra Daenerys

No comments: