2012-03-07

Resor på g!

Efter min långa, heta dusch, pratade jag i en halvtimme med mor och syster vardera. Mor pratade och jag hmm-ade (är bara så trött...). Jag och syster peppade inför Berlin. Vi ska med varsin buss från Lkpg respektive Sthlm kl 4 på lördagen för att ta flyget kl 6 från Skavsta... "Sova kan man göra när man är död" sade vi i kör. Ah, det ska bli roligt att ha lite quality time med syrran. Och i påsk ska vi och mamma kryssa till Helsingfors. Mysigt att resa med mina favorittjejer.

Min vår/sommar blir nog ganska bra ändå hörreni.
  • 10 - 11 mars - Berlin, Tyskland
  • 16 mars - 2 april - Sacramento, Kalifornien
  • 7 - 9 april - Helsingfors, Finland
  • 1 - 15 juni - Sacramento, Kalifornien
  • Kanske Paris för att hälsa på Fadia och Elena?
  • Kanske någon weekend i sommar?
  • Definitivt inrikesresor för att mysa med goa vänner
Jag och älskade mamma i Marseille, 2008



No comments: