2012-03-22

The Porch

Ni vet den där karibiska restaurangen Celestine som jag alltid tjatar om som har världens godaste sweet potatoe fries? De har stängt igen! Ägarna gick i pension och ingen ville ta över den familjeägda restaurangen! Så synd.

Anyways, igår var jag och Anthony på date night på den nya restaurangen som flyttat in där, The Porch. Med mat och känsla från den amerikanska södern och en jättehärlig uteplats på en veranda (varav deras namn). Maten var helt ok. Jag tog en seafood salad och Anthony catfish. Deras sweet potatoe fries var sådär... Drinkarna var fina och starka men jag kom på att jag inte gillar bourbon när jag fick in min blueberry drink... Men men, man måste nog prova igen för att verkligen skaffa sig en uppfattning om maten och drinkarna.

Det var en mysig date night i alla fall. Min pojkvän är världens bästa.

No comments: