2012-08-21

Engagement party pt. 2

Har äntligen laddat upp bilderna från festen på Facebook. Det tog lite emot att göra det. Det är en ju en väldigt privat tillställning och jag hade en sådan vördnad för Riccardos bilder att jag knappt vågade visa dem för omvärlden. Men albumet är har strikta filter så att endast mina närmsta vänner kan se. 

Här är några av mina absoluta favoriter från festen på kvällen, med mina vänner. Alla är tagna med min vän Riccardos kamera. Om ni gillar hans bilder, besök gärna hans fotoblogg som han har med sin fru Fried Oranges och hans andra blogg The Incredible Tide där han skriver om allt möjligt intressant. Vill ni se fler bilder från festen, besök mitt Facebook-album här.

Riccardos kamera tar fantastiska porträttbilder, längesedan jag och mamma
hade en sådan fin bild tillsammans!

Mamma förberedde så mycket inför vår fest, bland annat en fruktbricka!

Familjen begav sig åt olika håll för att vi skulle få huset för oss själva...

Buffén var inte fy skam...

Vår lilla trädgård blev helt magisk på kvällen med lampor, lyktor och glada vänner

Glada skratt

Tårtan var obeskrivlig populär!

Presentöppningsdags var frivillig för gästerna, men vi hade en stor publik!

Min älskade vänner hade alla roligt åt flygande lyktorna!

Fotosession i trädgården!

Livliga diskussioner och vin avslutade kvällen...

Vill ni se mer bilder? Gå till mitt Facebook-album, klicka här.

No comments: