2012-08-21

For my man

Nu ska jag sluta tjata om vår förlovningsfest. Haha, ni har säkert storknat vid det här laget av alla gulliga bilder. Men det var verkligen en minnesvärd och fin dag.

Som ni kanske kommer ihåg kom aldrig mina Michael Kors-regnstövlar fram i tid för att Anthony skulle kunna ta med sig dem till Sverige. Han funderar på att skicka dem på posten, vilket blir fasanfullt dyrt. Onödigt kan jag tycka eftersom jag åker dit i november, men vill han så... Men som tack-present för att han släpar sig till posten och skickar tunga stövlar till mig tänkte jag köpa honom ett armbandsur som han blev förtjust i när Sofie visade honom dem i Linköping (tack Sofie!).

Så, färgglatt armbandsur med nato-armband. Gant eller Daniel Wellington?

Gant


Sveriges färger - utbrast han
när han såg denna!

Daniel Wellington

1 comment:

Anonymous said...

Definitivt den från Gant med Sveriges färger så att han tänker på dig varje gång han tittar ner på sin handled! :)

Grattis till förlovningen!

/En trogen läsare