2012-08-20

Engagement party pt 1

Har suttit och knåpat ihop ett tackkort till alla våra gäster på förlovningsfesten. Velade mellan att göra ett rolig och ett seriöst. Men det blev ett halvroligt. Det seriösa får vi spara till bröllopet. Hehe. Nu är kortet äntligen klart och snart får jag sätta igång och fråga efter alla gästers addresser. Puh, det är tröttsamt att vara festfixare. 

Har gått igenom våra bilder  om och om igen och det finns så många fina. Mina vänner är så fina, deras leenden så varma, dekorationerna som min far och bror kämpat med var så perfekta, Riccardos bilder var fantastiska, maten som min mor och min mors väninna kämpat med var superb... Jag bara ler stort när jag ser bilderna. Här får ni några av mina favoriter från festen på dagen med mina föräldrars vänner. I morgon kommer fler!

Min älskling med mina fina syskon i hammocken

Brorsan med Simon och Josef, två killar som var "kära" i mig och min syster
 när de var små, men som har växt upp till stiliga killar och var till stor hjälp
på festen!

Vi två

Tårta!


Puss!

Vi och två av mina fina kollegor har tydligen grymt roligt! Kan ni låta bli att le när ni ser denna bild?

Min älskade familj

Behind the scenes - kaoset före andra festen...

Anthony är trött efter första festen...
Bild: Riccardo Bevilacqua

En gruppbild innan mammas vänner Maria och Juan går hem...
Bild: Riccardo Bevilacqua

Vackra mamma och hennes hjälpreda och vän Anna-Lena
Bild: Riccardo Bevilacqua

No comments: