2012-08-25

Bildbomb

Har precis Skypeat första gången med A sedan han kom tillbaka till Sac. Han var trött efter en veckas stress på jobbet och var fortfarande lite jetlagged. Stackars babe. Jag är också trött, tänkte ligga kvar i sängen en stund till. Medan jag somnar om får ni njuta av lite bilder från då A var här.

Anthony klappar getter i Valla
Solnedgång över båtbryggan i Västanvik (min mammas sommarställe)
Anthony var fascinerad över hur "håriga" våra bin är.
Vi i Varamon - bild tagen av pappa
Trädgården vid skolhuset i Gamla Linköping
Anthony i örtträdgården i Gamla Linköping (han åt på alla växter...)

2 comments:

Lisa said...

Getterna!!!
Och det där är ju en humla! :P
När jag och mamma var i G.L åt jag också på allt i örtagården, man måste ju smaka! :)

Naffe said...

Haha, tur att jag har dig Lisa!
Ja, det är ju dina getter! ;)
Men man kan ju inte smaka på allt, speciellt laxativa växter!! ;)