2012-08-02

Smile!

Jag har en sådan energi just nu! Var sjukt sen till gymmet, eftersom Monica hade en kund som kom in klockan 17.59. Men kunden köpte för 1300 kr så det var ju värt i alla fall. Hur som helst, hann precis hämta alla vikter och hantlar när passet började. Vår instruktör Peter ska snart gifta sig och åka på smekmånad på USA, så idag tog vi alla i extra eftersom det är sista gången vi har honom på länge. Så himla kul! Jag har verkligen blivit stark. Men efter bodypump var jag så slutkörd. Funderade på att lämna passbiljetten och gå hem. Men jag körde en timme till! Wohow! Body combat! Det är så himla kul. Man känner sig som Rocky/Karate Kid! 

Ah, det var den träningen för denna vecka, har kört 4 pass. I morgon kväll ska jag städa, handla mat och tvätta. På lördag ska jag och Tess käka sushi och gå på bio! Och på söndag ska jag hämta Anthony på Arlanda! Då blir det en annan sorts träning, haha. Åh, jag är så snuskig.


Glad och energisk tjej! 

No comments: