2015-09-11

Fredag!

... Eller inte. Jobbar hela helgen, så blir sådär kul. Men vill man spara pengar, så måste man jobba. Idag hade jag och min pharmacist manager E ett utvecklingssamtal och han frågade mig hur det känns efter att jobbat på mitt nya apotek i nästan 2 månader. Jag sade att jag trivdes great och han tyckte att allt gått great hittills. Han sade också att min tekniker D "älskar mig", vilket gör mig glad! Han är verkligen världens bästa boss. Han vill verkligen att hans medarbetare mår bra på jobbet.

Precis kommit hem från A's kollegas poolparty. Det var mysigt med härliga människor, god mat (från Chipotle!) och det var så härligt att svalka sig i pollen när det varit typ 40+ graders... Drack en Margarita men fick bara huvudvärk och blev trött, haha.

Sååå trött. Sova nu. Får höras i helgen, kära vänner. 


Davids och Arons fina pool! 

Fredagstacos från Chipotle, så gott! 


Tog med några kardemummabullar till David och Aron, hoppas de gillade dem! 


No comments: