2015-09-26

Helg! Typ...

Så denna helgen var helgen A's vänner skulle komma på besök. Men deras barn blev magsjuka så det blev inget besök. Jag hade sedan länge tagit ledigt på lördagen för att umgås med dem, så idag är jag ledig och i morgon jobbar jag igen för att sedan vara ledig på måndagen. Lite förvirrande för mitt huvud, haha. Idag ska vi käka dim sum med min kollega S och hennes fästman och sedan laga middag till A's kusin och hans fru. Blir mysigt. 

Igår var vi ute en sväng med A's kollega T. Det blev öl på lokala bryggeriet Track 7, sedan kollade vi in Farmers Market i Natomas där vi bor (typ som en liten grönsaks-lokala snacks-marknad), det blev en frozen yoghurt och sedan en drink och kolla in ett liveband på Bella Bru, ett café/bar där vi bor. En lugn och rolig kväll med T. 

Mitt nya hår! Brunt med lite slingor - nice till hösten 

Selfie på oss på Track 7 - T har aldrig tagit en selfie förut! 

Vi såg så rosa ut för att det var en rosa solnedgång... 


No comments: