2015-09-06

Söndag

Älskar lediga söndagar. A stekte ägg och nu ligger vi i soffan och kollar på Zero Dark Thirty (bra film om hur CIA hittade Usama Bin Laden!). Har säkert sagt det förut, men när jag jobbar varannan helg uppskattar jag verkligen mina lediga helger. Igår var en nice lördag med gym, biltvätt, tvätt och middag med svärmor och henne pojkvän på italiensk restaurang. Mysigt! Vet att jag tjatar, men vad skönt det är att inte behöva tänka på att plugga!

Idag ska vi väl till gymmet och handla lite mat. I morgon är det Labour day här, så Anthony har en trevlig långhelg, men jag måste jobba - helt själv då apoteket bara har öppet 9-17. Anmälde mig frivilligt faktiskt, då jag var ändå schemalagd och det är helgbetalt (typ 1000 kr per timme, wohoo!). 

Klockan är väl typ 21 i Sverige nu, så ni ska väl gå och lägga er snart och förbereda er för en ny vecka och ny måndag. Hoppas helgen varit bra för er! Vi hörs senare, kära vänner! 

Musslor och tryffel pommes till förrätt 

Svärmor och jag på Ricks Dessert Diner 


No comments: