2015-09-05

FREDAG!

Åååh, jag är så trött. Har haft en stressig vecka på jobbet! Sommarlovet är verkligen över, folk är tillbaka på jobbet, barnen tillbaks i skolorna och alla vill hämta ut sina läkemedel... Dessutom ska vi börja promota influensavaccinationer snart OCH vi försöker samla in till en cancerfond, så man måste fråga alla kunder om de vill donera. Min mjukstart är över.

Idag är det fredagen innan en tre-dagarshelg (Labour Day Weekend, men jag jobbar på måndag så vanlig 2 dagar helg för mig!) så det var extra mycket folk som ville hämta ut innan helgen. Slet som ett djur själv från 8 till 10.30, då min tekniker kommer in, chefen var sen så jobbade till kl 13 innan jag gick på lunch, sedan åkte chefen på ett uppdrag så jag var själv från kl 15-17.15 då han äntligen kom tillbaka (slutar egentligen 16.30)... Pust. Men det är ok. Tjänar bra på övertid, hehe. Nu är helgen här! 

Var precis på middag med Sharon & Brian på en kinesisk restaurang Frank Fat's. Maten var ok men sällskapet var super. Brian är A's kusins kusin och Sharon är så go och trevlig så vi har alltid roligt ihop. Och de är foodies så det passar oss bra. 

Hämtade ut mina nya glasögon också! Ni ska få se en närbild. Här är en bild på oss glasögonormar innan vi åkte på vår dubbeldejt. Skriver mer i helgen! 


No comments: