2015-09-09

Pool och jobb

Kl är 11 på förmiddagen, det är 27 grader varmt och soligt och jag ligger vid poolen. Det är så skönt. Kommer aldrig att ta solen och värmen för givet. Vet inte hur jag kommer att vänja mig vid kylan när vi flyttar tillbaka till Sverige...

Jobbar sent idag och skulle egentligen gå upp och gymma och sedan simma lite, istället blev det att sova ut till kl 9 och bara simma 30 längder. Tänkte dammsuga idag också innan jobbet men igår kväll påminde A mig om att jag har en lååång vecka denna vecka (jobbar alla dagar förutom torsdag) och han jobbar bara 4 dagar, så han tyckte han kunde dammsuga istället. Smart kille. 

Min smarte kille lagade mig en härlig köttbit med sallad igår också, när jag kon hem kl 21 från jobbet. Hans steak salad är verkligen himmelsk. Jag är en lyckligt lottad tjej. 

Anthonys steak salad! 

Älskar att jag kan göra detta en vanlig onsdag! 

No comments: