2010-04-14

The City in the Bay

Idag skolkade jag från mina lektioner för att ta Fadia till San Francisco! A åkte med som moralisk stöd (eftersom det här är typ 5:e gången jag turistar i San Fran) och chaufför. Vi hade en riktigt trevlig dag i the City in the Bay. Sjölejon vid Pier 39, breakdans-show i Fisherman's Wharf, fota Golden Gate Bridge och teprovning och shopping i Chinatown hanns med. En riktigt fin dag värd att skolka med andra ord!

Ja, kära vänner här har ni de första bilderna på A. Han själv tycker att han inte alls blir bra på bilder. Han är tusen gånger charmigare, hetare och finare i verkligheten. Ha det i åtanke när ni kritiskt granskar min dejt!


Pier 39 & Fisherman's Wharf


GGB



På teprovning

2 comments:

Amran said...

näämen vad roligt att få se foton. Jag hade en bild av honom i mitt huvud att han hade kort svart hår, vet inte varför men roligt att se ett ansikte nu. :=)

Naffe said...

Hihi, Amran, du är så söt! ;)