2010-04-30

Shot gun!

OMG. Jag hade så roligt ikväll. Tack Matt! Vi firade hans födelsedag ikväll. Det var sausage fest (alldeles för många killar), beer pong, en kyl full med alkohol och trevliga människor. Jag gjorde min först shot gun (man skär upp ett hål i ölburken, sätter för munnen för hålet och öppnar ölburken samtidigt som man "chug" hela burken). Jag lärde en amerikan hur man äter köttbullar (potatis, sås och sylt). Sedan surade hans flickvän och tvingade hem honom. Jag var bäst på beer pong tills jag välte ut min mugg och förlorade hela skiten. Suck. Nick höll på att döda mig (han var i mitt lag) Åh, en underbar kväll! Happy b-day Matt! Hope you liked the kexchoklad and the Absolut vodka! Haha.

Upptäckte nu att det är väldigt många paranteser i den här texten. Shit. Dags att sova! Inga pinsamma fyllebilder idag. Glömde att ladda kameran.

Föresten, det har blivit lite väl många egobilder på mig på sistone. Eller hur? Men jag vet att ni gillar bilder i inläggen och ibland blir det bara webcam bilder på mig tyvärr. Sorry!


Shotgun!

No comments: