2010-04-28

Ooopsiedaisy!

Jag upptäckte att det senaste avsnittet av GG inte var det senaste, utan att det fanns 4 till som jag inte sett pga resor och mys. Ikväll har jag alltså plöjt mig igenom 5 GG-avsnitt à 40 min, tvättat, gått ut på promenad i solen med Cupid och käkat middag med min kusin. Inte i den ordningen dock.

Jag är dessutom klar med min finance-läxa och väl förberedd inför min presentation om Sverige inför 120 studenter imorgon. That a girl! Eller 'atta girl! som man säger här...

1 comment:

Amran said...

åh jag älskar att läsa här och vad glatt överraskad jag blev när jag kom hit och såg att någon har uppdaterat för glatta livet. är inne i tentaperiod så det är skönt med lite trevligt uppehåll.

och jag såg också nyligen senaste GG avsnittet! Hatar Jenny! She used to be such a sweetheart.

Vad tråkigt att han åkt bort men han är tillbaka before you know it och under tiden miss "jag vill inte falla för honom" kan du njuta av varma soliga dagar med dina nyfunna vänner.

skriv när du har tid. känns som om man upplever allt med dig, du skriver inlevelsefullt.lovely!

många kramar och pussar från gråa Sverige.