2010-04-24

Resfeber

Ni kanske förstår vid det här laget att jag älskar att resa. Har blivit lite av en resoholic nu. Får en kick av att se nya spännande platser, träffa nya människor, känna nya dofter kittla näsborrarna, njuta av nya maträtter och dryck... Naturligt innebär detta att jag gillar killar som gillar att resa. Men det blir liksom väldigt jobbigt att när man äntligen träffa någon man gillar, är man själv eller den andra på språng ut i världen med en packad kappsäck! Jag känner på mig att mina framtida förhållande kommer att bestå av dyra telefonsamtal, diverse kommunikationssätt online och kyssas adjö i dörren eller på en flygplats, på väg på nya äventyr.

Eller så kanske det blir ett riktigt svensson-förhållande med tv-kvällar och chips varje dag. Inte fy skam det heller (skär mig mentalt på handlederna)...

No comments: