2010-04-24

Too old for this shit

Det finns bakfyllor och så finns det bakfyllor. Idag upplever undertecknad en bakfylla utan dess like. Kvällen på Parlare igår var fylld med asiater (med mina nya älskade BCBG-platås var jag längsta asiaten på stället, inräknat killarna), dans och gratis shots. Eftersom vi inte kom dit förrän vid midnatt och klubbarna här stänger vid 2-tiden, shottades det för glatta livet. Har inte upplevt en sådan fylla sedan champagne och isbjörn-katastrofen på Bryggan sommar 2008. Jag hade galet roligt dock men kommer tyvärr inte ihåg slutet av kvällen. Tur nog vaknade jag safe and sound hos mina kära vänner i dormsen. Fy fan. Too old for this shit.

Det är 25-gradigt och sol ute. Tupplur eller ut i solen? Äsch, blir tupplur. Jag är ju i California, i morgon är en ny solig dag!


Gänget på Parlare


De dyraste, högsta och bekvämaste skorna jag har i min ägo. De ser kanske ganska beiga ut, men matcha med vita shorts, cremefärgad översized tee och mitt vintage-halsband, så får du många gratis shots.

No comments: