2010-04-27

Dropp dropp

Ja, det regnar. Det regnar i soliga Kalifornien! Om min mamma hade varit här hade hon sjungit för full hals "Mua rung oi mua rung...". Vaknade relativt pigg och utvilad och tog en lång het dusch. En grå dag som denna kräver lite spex och poses. Därför ser jag ut som en hippie idag och därför ger jag er 3 bilder på mig själv! Aaaah, jag vill ha tillbaks mitt långa hår!

Idag blir det att gå på marketing lektion och plugga hela dagen... Suck. Men ibland måste jag påminna mig om att jag ju är här för att studera! Haha.




2 comments:

Marie said...

Plugga? Jag vet inte riktigt vad du menar? Som utbytesstudent? Visserligen går jag 2x90 min i skolan varje vecka, men ändå. Man kan komma undan utan att behöva säga ett ord eller förbereda sig överhuvudtaget;) But I´m the good girl...

Naffe said...

Hahaha, lilla good girl Marie! 2x90 min i veckan låter ju oliiiidligt! ;)