2010-04-22

En helg i Sacramento

Det känns som om jag har levt ur en kappsäck sedan januari. San Jose, Toronto, San Diego, LA, Vegas, San Fran (ziljoner gånger), LA igen, Coachella... Har varit igång i flera månader och bara rest, njutit av livet och varit på väg... Mellan alla resor har jag dessutom försökt klara av alla grupparbeten, exams, midterms. Det känns i kroppen. Jag är fysiskt och mentalt trött. Men jag är lycklig. California gör mig lycklig. Sacramento börjar kännas som hemma. Det är tråkigt, händelselöst och tryggt. Som ett hem ska vara. Känns så skönt att ha en helg här och bara gå ut och festa på bekanta ställen och vara på sitt rum och pilla sig i naveln. Plugga lite. Käka lite hemlagad mat. Ah, fan vad nice.

För tusende gången, ber om ursäkt för dålig uppdatering. Men det ska bli ändring på det! Har spenderat mycket tid med A den här veckan eftersom han snart åker till Asien i 3 veckor. När katten är borta dansar råttorna på bordet!! Eller inte... Haha.

Vad ska ni göra i helgen, mina vänner? (Ja, jag vet att ingen kommer att svara på frågan, men jag har sett att alla stora bloggare låtsas bry sig om sina läsares liv! Skämt åsido.)

P.S. Tack för ett mysigt samtal igår natt, min soulie. Jag var sjukt trött efter det, men det var det värt! Vi ses i sommar, gumman! Längtar...


Innan Halloween Ball 2009, Sacramento

1 comment:

Amran said...

hahahaha! igår var jag på tjejmiddag typ knytkalas. jättekul sedan fick jag en knäpp impuls och gick på ett somaliskt bröllop. kände för att jag klä upp mig och göra mig fin så det var det värt och kul blev det också.

idag ska jag till min väninna som fått sitt första BARN,:=)