2014-02-01

Bröllopsplaner...

Idag mötte vi vår florist, Jenny som ska ha hand om blommorna på vårt bröllop! Jenny är även Anthonys kollega på Franklin Templeton så det känns bra att ha någon vi kan lita på. Igår kväll gick jag och A igenom lite bilder vi hittade på nätet, men vi kände oss lite förvirrade. Efter mötet med Jenny känns det så mycket bättre. Hon gav oss många bra idéer och tankeställningar. Nu vet vi lite mer om olika blomsterarrangemang och även vad vi vill ha. Det kommer att bli så fint! 

Efter mötet åkte vi förbi Nordstroms Rack som är Nordstroms outlet. Nordstroms är lite som ett lyxigare NK här i USA. Vi skulle bara kolla runt lite, men det slutade med att jag hittade mina bröllopsskor och A hittade sin kostym till bröllopet! Hans Burberry-kostym är dubbelt så dyr som min klänning, haha. Men han kommer att se fantastiskt stilig ut i den och en kostym kan användas hela livet, medan en brudklänning används en gång. Fantastiskt att ha så mycket avklarat på en dag. 

Möte i solen på Starbucks, med två iPads och massa kaffe!

Min stiliga man i sin Burberry-kostym!

Våren är på väg! 

Macaroons från Ginger Elizabeth - så goda!

1 comment:

BFF said...

Stilig han är din man! Fin kostym! Skönt att saker flyter på med bröllopet! Kommer bli en magisk dag ❤