2014-02-07

Renoveringshelg!

Fredag igen! Känns så skönt! Men det blir ingen avslappnande helg precis. Dave ska fixa badrummet i vårt sovrum. Dusch ska in istället för badkar, duschväggar ska upp, toaletten ska bytas ut, väggarna och golvet ska renoveras. Blir spännande. Mycket jobb blir det dock. 

Dave ska jobba med badrummet hela helgen, så jag och A måste flytta till ett av våra gästrum. A vill sova i vårt sovrum ändå, men jag kan bara inte med all renoveringsdamm och skit som uppkommer vid renovering. Jag föreslog att vi kunde sova i dubbelsängen i gästrummet och Dave kunde ta bäddsoffan, men nej det var inte ett populärt alternativ... Så nu verkar alla tycka att jag är prinsessa på ärten... Suck. Ska bli skönt att åka till Sverige ett tag. Ärligt talat. 

Trött tjej i gästbadrummet... 


Så här ser vårt sovrum ut, badrummet är öppningen till vänster - vill ni sova här? 

Före-bild på badrummet som ska renoveras! 

1 comment:

Lisa said...

Hur länge är du i Sverige??
Och jag tycker inte det är det minsta konstigt att du inte vill sova i sovrummet när ni renoverar, snarare helt normalt! :)
Puss & Kram!!