2014-02-16

Så var man där igen...

... Sitter på Amsterdams flygplats och försöker hålla mig vaken med hjälp av en Starbucks Iced Caramel Macchiato. Haha, har blivit så amerikansk på sistone. Kommer ihåg när jag bara beställde Ice Latte med sojamjölk eller lättmjölk för att vara nyttig. Nu är det extra karamellsås som gäller. Anyways, så har jag 4 timmars väntan kvar innan flyget går till Linköping.

10-timmars flyget från LAX till Amsterdam gick bra. Jag såg FEM filmer: Thor: The Dark World (mmm, Chris Hemsworth!) Runner Runner (mmm, Justin Timberlake!), Last Vegas (så rolig!), Now You See Me (mycket underhållande!) och Fast & Furious 6 (helt ok!). Har även köpt boken Wolf on Wall Street som jag tänkte läsa nu.

Ska bli skönt att komma "hem" igen. Hemma är så klart i Anthonys famn i vårt hus i Sac, men föräldrarhemmet kommer alltid att vara "hemma". Ska bli underbart att träffa familjen igen och alla mina fantastiska vänner.


No comments: