2014-02-25

Mina födelsedagspresenter

Fast jag sagt tusen gånger att jag inte önskade mig något eller ville ha något i födelsedagspresent fick jag lite smått och gott från familjen. Brorsan ska laga mig en sushimiddag, det ser jag fram emot, mmm!

En fantastiskt fin Casio-klockan från käre far! Det fanns en likadan men större, men jag har börjat gilla lite mindre, kvinnligare klockor. Kan bero på att jag har så tunna handleder eller att jag börjar bli gammal och tråkig...

Syrran gav mig dem roligaste presenterna någonsin, haha! Två söta matlådor med mig och A på! Inget att ta med till lunchen på jobbet dock, haha... Sedan fick jag ett kort från henne och Leon som fick mig att få tårar i ögonen.

Av mamma fick jag en jättefin Calvin Klein-kappa. Har saknat en kort, svart kappa, så det var precis vad jag behövde! Jäkla Blogger totalt förstörde bilden, vet inte varför de envisas med att "försköna" bilder man laddar upp...

No comments: