2014-02-14

Tack!

Tack, mina käraste vänner, för era gratulationer på min födelsedag! Betyder så mycket för mig att ni skänkte mig en liten tanke. Jocke, Erica, Sofie och mamma ringde och sjöng vackert för mig. Tack, ni är fantastiska! 100 grattis (jämnt och fint nummer!) på Facebook och massa sms och Viber-meddelande. Känner mig så älskad. Och poppis, haha! Jag är en sån fjortis. 

Ja, så var man 27. Närmare 30 än 25... Ålder är ju bara en siffra och man är ju så ung som man känner sig. Alla dessa klyschor... Måst erkänna att jag hade lite åldersångest ett tag. Men varför vara patetisk över något så menlöst och inte se det fina i livet istället? Jag är så älskad, jag har ett bra jobb, ett fint hem med min man och jag har ekonomin att köpa allt jag eller mina nära och kära behöver. Jag är glad bara jag får ha hälsan i behåll och att mina nära och kära mår bra. Allt annat ordnar sig. 

Lite födelsedagspresenter:

Från min älskling: Marc by Marc Jacobs handväska och plånbok! Så klassiska, så perfekta. Älskar det mjuka lädret. 

Från kära svärmor: fantastiska boots från Timberland och Worthington. 

Gjorde svenska chokladbollar till mina kollegor - de älskade dem! 

No comments: