2009-03-10

Ansiktsbokens förbannelse 2

På fejjan finns det en applikation där ens vänner kan anonymt svara på frågor om en själv. Jag hade ingen aning om att det fanns förrän idag. Så här tycker/tror alltså mina "vänner" om mig.

Do you think Naffe is attractive? Yes
Do you think Naffe is charismatic? Yes
Do you think Naffe is a good kisser? Yes
Do you think Naffe is a loyal friend? Yes
Are you embarassed to be around Naffe ? No
Do you think Naffe is a good athlete? No

Än så länge ser det bra ut... Inte en atlet, haha.


Do you think Naffe can keep a secret?
Yes
Do you think Naffe sings when drunk?Yes
Do you think Naffe has ever had a crush on you? Yes

Hmm, guess again...


Would you travel around the world with Naffe ? Yes
Would you travel around the world with Naffe ? Yes
Would you introduce Naffe to your parents/family? No
Would you introduce Naffe to your parents/family? No

Folk kan tänka sig att resa jorden runt med mig men ingen vill presentera mig för sina föräldrar.

Summa summarum: Jävla Facebook.

3 comments:

Anonymous said...

Ja, jag upptäckte att jag fick precis motsatt resultat. Folk vill presentera sig för sina föräldrar men inte resa jorden runt med mig. Jag vet egentligen inte vilket alternativ som är bäst (eller värst).

Anonymous said...

Presentera mig menar jag så klart!

Naffe said...

Hahaha, där ser man! Nej, jag hoppas bara att det inte är samma personer som svarat på frågorna... ;)