2009-03-24

God morgon, mig själv!

Om ca 1 timme har jag min munta (=muntlig tenta). Ursäkta att jag verkar så besatt av den, men det är faktiskt mitt första muntliga prov sedan länge länge. Inte nog med det. Jag har inte pluggat tillräckligt mycket, kan ingenting och har värsta supergruppen, så jag kommer inte att få en syl i vädret. Får se hur detta går! Man kanske blir den 5:e personen på 7 år som kuggar. Oavsett resultat, blir det att dränka sina sorger ikväll. Igen.

Vaknade relativt utvilad efter 5 timmars sömn. Är fortfarande så ovan vid att vakna upp ensam. Att vända på sig och upptäcka att man inte har någon att krama eller viska "god morgon, älskling" till. Gå upp själv och sitta där med en kopp te och se sig om efter någon man kan slöprata med. Ingen att skälla på när man har glömt smöret framme. Ingen att pussa hejdå när man ska gå. Ingen att säga "ha en bra dag, vi ses ikväll!" till... Får väl säga det till er då: Ha en bra dag och vi ses ikväll på Snerikes!



Vill ha vår nu nu nu! Ekeby fotbollsplan, maj 2008.

No comments: